YouTube | West USA road trip vlog #2

Saturday, 12 August 2017

Hej underbara ni! Nu har jag ÄNTLIGEN lyckats kunna ladda upp den andra vloggen från min road trip här i USA. Sedan jag lämnade Las Vegas tidigare i veckan har jag knappt haft någon service på mobilen och det wifi jag haft har inte varit det bästa om jag säger så.

I den här vloggen får ni följa med till magiska Grand Canyon, galna Las Vegas och supervarma Death Valley. Ge gärna videon en tumme upp och prenumerera på min kanal för fler videos!

//  Hi lovely people! I'm FINALLY able to upload the second vlog from my road trip here in the states. I've barely had any service on my phone since I left Las Vegas earlier this week and the wifi I've had haven't been the best if I say so. 

In this vlog you get to follow me to magical Grand Canyon, crazy Las Vegas and super hot Death Vallet. Give the video a thumbs up if you'd like and subrcribe to my channel for more videos! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne