Vegan Burg in San Francisco

Sunday, 13 August 2017

At the moment I'm in San Francisco. Two of the things I wanted to do while here was to go to Haight Street for some vintage shopping and visit at least one vegan restaurant. Yesterday I checked of both, because on Haight Street there's the vegan burger place called Vegan Burg.

//  Just nu är jag i San Francisco. Två saker jag verkligen ville göra under tiden här var att gå till Haight Street för vintageshopping och besäka minst en vegansk restaurang. Igår checkade jag av båda, för på Haight Street finns ett veganskt hamburgarställe som heter Vegan Burg

Everything is 100% plant based. The interior is also really nice, but I don't have pictures to share (you'll have to wait and see more in the next vlog in my road trip series).

//  Allt är 100% plantbaserat. Inredningen var också fin, men jag har inga bilder att dela (ni får vänta och se mer i min nästa vlogg av min road trip serie). 

I ordered the avocado beetroot burger. Gosh... DELISH! I also had the seaweed fries and a mango lemonade. If we had this place in Stockholm I would probably be there once a week. This is definitely worth visiting if you're in San Fran!

//  Jag beställde deras avocado beetroot burger. Gosh... SÅ GOTT! Jag beställde också sjögräs pommes och en mangolemonad. Om det här stället fanns i Stockholm skulle jag väl förmodligen äta där en gång i veckan. Det här är verkligen värt att besöka om du åker till San Fran!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne