Los Angeles Next

Tuesday, 1 August 2017

LOS ANGELES HERE I COME! We're finally off. If you didn't know I'm doing a roadtrip with my family in California for a couple of weeks. At the moment we're in London waiting for the next flight to out first stop – LA! I'm so excited!

I'm gonna try to blog and vlog as much possible while I'm traveling, so make sure to follow me so you don't miss a thing! There will also be coming up some "normal" posts as usual here as well.

See you in the states!

//  LOS ANGELES HÄR KOMMER JAG! Nu är vi äntligen på väg. Om ni inte visste det så ska jag göra en roadtrip med familjen i Kalifornien i några veckor. Just nu är vi i London och väntar på nästa flyg som tar oss till vårt första stopp – LA! Jag är så taggad! 

Jag ska försöka blogga och vlogga så mycket jag kan när jag är där, så se till att följa mig så ni inte missar nånting! Det kommer också komma en del "vanliga" inlägg här som vanligt. 

Ses i staterna!

2 comments

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne