YouTube | What I eat in a day (when at home and sick)

Friday, 21 July 2017

Filmade den här lilla "What I eat in a day"-videon tidigare i veckan när jag låg hemma och var sjuk. Blev en hel del te och hallon om vi säger så... Men när man är sjuk tycker jag att man ska äta precis det man vill för att må bättre. Gjorde också en fantastiskt god och nyttig soppa. Recept på den kommer här på bloggen snart, det kan jag lova!

Jag vet att det verkligen inte är toppenkvalité på mina videos, men jag lär mig och jag tycker det är så roligt att göra dem. Ge gärna videon en tumme upp så blir jag glad!

//  Made this little "What I eat in a day"-video earlier this week when I was sick and home in bed. Ended up having loads of tea and raspberries... But when you're sick you're allowed to eat what ever you want to feel better. Also made an amazing and healthy soup! The recipe will be posted here on the blog soon, I promise! 

I know my videos don't have that great quality, but I'm learning and I just think it's so much fun making them. It would make me super happy if you gave it a thumbs up! 

2 comments

  1. Omg din blogg är underbar! Kram från en power babe!

    http://sofiavendela.blogspot.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men åh tack fina du! Din blogg är superfin! Kram

      Delete

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne