YouTube | Vlogg from Örebro

Tuesday, 25 July 2017



Jag hade några jättemysiga dagar tillbaka i Örebro. Jag kom tillbaka till Stockholm igår kväll. Jag har mest bara spenderat tid med familj och vänner och njutit av det underbart varma vädret. En toppenhelg helt enkelt! Jag vloggade när jag var där också. Jag bestämde mig för att sätta ihop alla dagarna till en gemensam vlogg. Hoppas ni gillar den här. Om ni gör det så får ni jättegärna ge den en tumme upp!

Hoppas ni har en fin tisdag!

//  I had a couple of lovely days back in Örebro. I got back to Stockholm last night. I've just been spending times with family and friends and enjoying the amazing hot weather. Simply a great weekend! I vlogged when I was there as well. I decided to put all the days together in one vlog. I really hope you enjoy this one. If you do, please give it a thumbs up!

Hope you're having a great Tuesday! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne