YouTube | Saker du inte visste var veganska

Thursday, 6 July 2017

Känner att jag kommit igång lite mer med YouTube nu, vilket jag tycker är superkul då jag själv älskar att titta på videos! Tycker fortfarande det är lite stelt att stå framför kameran, men det blir lättare och lättare.

I dagens video delar jag med mig av saker i mataffären som du kanske inte visste var veganska. Hade du koll på dessa produkter? Kommentera gärna här eller på YouTube!
Det finns så otroligt mycket mer i affärerna, men det får vi ta i en "part 2". Tipsa gärna om ni har koll på saker som folk inte tänker på är veganskt.

//  It feels like I've gotten more into this YouTube thing now, which I think is super fun since I love watching videos myself! I'm still a bit awkward infront of the camera though, but it gets easier and easier. 

In today's video I'm sharing things from the grocery store that might not have known are vegan. Did you know about any of these products? Comment here or on YouTube! 
There's so much more to show from the stores, but we'll have to take that in a part 2. Let me know if can think of anything that people often don't think are vegan. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne