YouTube | Room Tour

Saturday, 1 July 2017

I dagens YouTube video ger jag er en liten rundtur hemma hos mig. Jag har bott i den här lägenheten sedan januari nu, men det är inte förrän nu som jag känner jag att fått till smådetaljer som gör det mer personligt.

Inredning tar tid för mig. Jag gillar inte att stressa med det utan vill hitta rätt saker istället för att bara köpa. Det finns fortfarande mer saker jag vill fixa, men jag tänkte att jag kan visa hur det ser ut just nu i alla fall. Hoppas ni gillar videon!

//  In today's YouTube video I'm giving you a little room tour at my place. I've lived in this flat since January now, but it's not until not that I feel that I've decorated it with small detail that makes it more personal. 

Interior takes time for me. I don't like stressing finding things, I want them to be just right instead of just buying. There's still things I want to fix, but I thought I'd show you what it looks like now anyway. hope you like the video (sorry if you don't understand Swedish)!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne