YouTube | My first daily vlog

Thursday, 13 July 2017

Jag har gjort min första vlogg! Jag själv älskar att titta på vloggar. Det är ju ett annat sätt att visa vad man gjort under en dag än att bara visa det i bilder och text på bloggen. I denna vlogg får ni följa mig när jag lunchar på Gildas Rum (som har en fantastiskt god hummussallad!) och förbereder inför en vinkväll. Tipsar om ett gott veganskt rödvin också.

Ge gärna videon en tumme upp om ni gillar den!

//  I've made my first vlog! I personally love watching vlogs. It's a different way of showing what one has been up to during the day than just showing it in pictures and text on the blog. In this vlog you'll get to follow me for lunch at Gildas Rum (that has the best hummus salad!) and when I'm preparing for a wine night. Recommending a vegan red wine as well. 

Give this video a thumbs up if you like it! Sorry if you don't understand Swedish. 

2 comments

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne