YouTube | Burger reveals my age and relationship status

Tuesday, 18 July 2017

Dag två av att ligga hemma sjuk i sängen. Jag känner mig lite piggare nu efter frukosten, men jag har bara allmänt ont i kroppen. Förhoppningsvis känns det bättre imorgon! Då jag inte gör något roligt för tillfället tänkte jag att jag kan dela med mig av den här lilla roliga videon jag filmade förra veckan.

Jag älskar att göra quiz på buzzfeed! Jag vet egentligen inte varför jag tycker det är så roligt. I den här videon gör jag ett quiz tillsammans med er – "Bygg en burgare så listar vi ut din ålder och relationsstatus".

//  Day two of being home in bed sick. I feel a bit better now after I had some breakfast, but my body is just aching. Hopefully I'll feel better tomorrow! While I'm not doing anything fun at the moment I thought I'd share this fun little video I made last week.

I love taking quiz at buzzfeed! I don't know why I think it's so much fun. In this video I'm taking a quiz together with you guys – "Build a burger and we'll figure out you age and realtionship status". 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne