Weekend reading from Vilda Magazine

Friday, 7 July 2017

Finally weekend! Well not for me really. I'm working both Saturday and Sunday. If I had this weekend off though I would go and buy myself an iced chai or mocha latte (on oats or almond milk) and enjoy these three articles from Vilda Magazine.

//  Äntligen helg! Eller ja inte för mig egentligen. Jag jobbar både på lördag och söndag. Om jag var ledig dock så skulle jag gå och köpa mig själv en ischai eller mockalatte (på havre- eller mandelmjölk) och läsa de här tre artiklarna från Vilda Magazine




How to do ethical fashion on a budget – Tips from the Vilda Team on how to shop ethical fashion without spending a fortune.

Editor's Notes: On staying fearless in times of fear – Sascha Camilli writes about the fear a lot of people feel about terrorism. This article really touched me since this is something I've got in my head everyday.

The smart shopper's guide to greenwashing – How do you know if a brand actually is sustainable and ethical or not? Sica Schmitz got you covered!

//  How to do ethical fashion on a budget – Tips från teamet ur Vilda på hur man kan shoppa hållbart mode utan att spendera en förmögenhet. 

Editor's Notes: On staying fearless in times of fear – Sascha Camilli skriver om rädlsan många känner kring terrorism. Jag blev väldigt tagen av den här artikeln då det är något som finns i mitt huvud varje dag. 

The smart shopper's guide to greenwashing – Hur vet man om ett märke faktiskt är hållbart och etiskt eller inte? Sica Schmitz har svaren!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne