Sunday morning with Harry Styles

Sunday, 16 July 2017

I've been having such a relaxed Sunday morning. Had some cinnamon porridge and browsed through the latest issue of Swedish ELLE. Painted my nails while watching YouTube, and now I'm doing my makeup whilst Spotify are playing...

//  Jag har haft en himla skön söndagsmorgon. Åt lite kanelgröt och bläddrade i senaste numret av svenska ELLE. Målade naglarna medan jag titta på YouTube, och nu fixar jag sminket samtidigt som Spotify spelar...

... Harry Styles. I've never been a huge fan of One Direction. Just listened to them when my friends did. Therefore I was surprised when I first heard Harry Styles latest album. I love the rock vibe!

These are my top three songs from the album at the moment: Kiwi, From the dining table and Carolina.

//  ... Harry Styles. Jag har aldrig varit ett stort fan av One Direction. Lyssnade bara på dem när mina kompisar gjorde det. Därfrö blev jag överraskad när jag hörde Harry Styles senaste album. Jag älskar den rockiga känslan! 

Det här är mina topp tre favoriter från albumet just nu: Kiwi, From the dining table och Carolina

From music to beauty. If you're curious to know what nail polish I used today it's this one from BarryM. Been wearing white nail polish most days recently.

I'm off to work now. Hope you're having a lovely day!

//  Från musik till skönhet. Om ni är nyfikna på att veta vilket nagellack jag använde idag så är det detta från BarryM. Har haft vitt nagellack en hel del den senaste tiden. 

Nu ska jag sticka iväg till jobbet. Hoppas ni får en fin dag!

4 comments

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne