Saved on insta

Sunday, 9 July 2017

I've seen a lot of bloggers making posts on what they've saved on instagram lately. Since I enjoy those posts, I thought I'd make one here as well. So here we go – some things I've saven on insta lately!

//  Jag har sett många bloggare göra inlägg där de visar vad de sparat på instagram den senaste tiden. Eftersom att jag har gillat de inläggen tänkte jag att jag gör ett själv här också. Så då kör vi – några saker jag sparat på insta den senaste tiden!


Saggysara is a 20 year old from Finland who post loads of body positivity and self love. In this post she write about "morning abs vs reality".

//  Saggysara är en 20-åring från Finland som delar massa "body positivity och self love". I det här inlägget skriver hon om "morgon-magrutor vs verkligheten". 


Love this re-make of Sex and the city from Manrepeller

//  Älskar denna re-make av Sex and the city av Manrepeller!

Livia Firth always inspires to sustainable fashion and says no to fast fashion. I think this makes you think quite a lot about the society we live in.

//  Livia Firth inspirerar alltid till hållbart mode och säger nej till "fast fashion". Jag tycker det här får en att tänka till ganska mycket om samhället vi lever i. 


My makeup want to live in that elephant-bag! Tuva Alicia has the most dreamy instagram feed.

//  Mitt smink vill bo i den där elefant-necessären! Tuva Alicia har så himla drömmigt instagramflöde. 


Thought this was the best! Josefine is a friend of mine from London. She posts a lot of unboxing of beauty subscription boxes on her instagram story, so go follow her for that and more.

//  Tyckte detta var klockrent! Josefine är en vän till mig i London. Hon delar ofta när hon öppnar prenumerationsboxar med skönhetsprodukter på instagram story, så följ henne för det och mer. 
I recently discovered the brand Aeryne. They've got loads of pretty garments that I could see in my wardrobe. I especially like lemon patterned jumpsuit!

If you're curious to check out my instagram you can go and follow me HERE.

//  Jag upptäckte för ett tag sedan märket Aeryne. De har massa fina plagg jag kan se passa in i min garderob. Jag gillar den här jumpsuiten med citroner på lite extra mycket. 

Om ni är nyfikna på min instagram så kan ni gå och följa mig HÄR

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne