Olivia's beauty review - #56

Wednesday, 26 July 2017

One of the things I got from the collaboration with Cocopanda (check out the post here on "How to easily shop vegan beauty products") was this hairspray from the ByNoor. The brand is 100% vegan, free from parabens and sulphates and is produced is Sweden.

//  En av sakerna jag fick från mitt samarbete med Cocopanda (kolla in inlägget här om "Hur du enkelt shoppar veganska skönhetsprodukter") var denna hårspray från ByNoor. Märket är 100% veganskt, fritt från parabener och sulfater och det är producerat i Sverige. 

The spray is called "Hairspray for strong hold", and the name doesn't lie. It really is strong hold and keeps your hair the way you styled it through the whole day! In the beginning I used quite a lot of it, but then I realised I didn't have to because it kept the hair on place anyway.

//  Hårsprayen kallas för "Hairspray for strong hold", och namnet ljuger inte. Den är verkligen "strong hold" och behåller håret så som du stylat det hela dagen! I början använde jag ganska mycket av den, men sen insåg jag att jag inte behövde göra det då frisyren i alla fall höll sig på plats. 

A new affordable (199 kr) favourite of mine. It deserves five out of five vegan jumping bunnies!

//  En ny prisvärd (199 kr) favorit hos mig. Den förtjänar fem ut av fem veganska hoppande kaniner!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne