Olivia's beauty review - #55

Wednesday, 19 July 2017

This week I'm reviewing three makeup brushes from The Body Shop. All bushes are of course cruelty free and vegan friendly. The Body Shop is not a 100% vegan, but a lot of their beauty products are though. They've also got a vegan category on the website, which I love because it just makes life a little bit easier.

//  Den här veckan recenserar jag tre sminkborstar från The Body Shop. Alla borstar är självklart cruelty free och vegan-vänliga. The Body Shop är ju inte 100% veganskt, men massvis av deras skönhetsprodukter är det. De har även en vegansk kategori på hemsidan, vilket jag älskar för det gör livet lite lättare. 


I bought a large face and body brush, a contouring brush and eyeshadow blending brush. I really liked them all! They're all good for their different purposes. The synthetic hair is super soft on the skin and doesn't its softness after you've cleaned them. I think my favourite one is the contouring brush, which I've been using for applying my highlighter.

//  Jag köpte en stor face and body brush, contouring brush och en eyeshadow blending brush. Jag gillar verkligen allihopa! De är alla bra för sina olika syften. Det syntetiska håret är superlent mot huden och förlorar inte mjukheten när man har tvättat dem. Jag tror borsten för contouring är min favorit, som jag använt för att applicera min highlighter. 


The brushes are slightly more expensive compared to the ones from RealTechniques and Eco Tools, but not a lot. I don't think they take overprice for them.

I'll give these brushes from The Body Shop four out of five vegan jumping bunnies.

//  Borstarna är en aningen dyrare jämfört med de från RealTechniques och Eco Tools, men inte mycket. Jag tycker inte att de tar överpris för dem. 

Jag ger dessa borstar från The Body Shop fyra av fem veganska hoppande kaniner. 



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne