Olivia's beauty review - #54

Wednesday, 12 July 2017

This loose mineral foundation from Inika is one of the things I got from the beauty section at Whole Foods when I was in London a couple of weeks ago. Inika is certified organic, vegan and cruelty-free so of course I wanted to try it out.

//  När jag var London för några veckor sedan köpte jag bland annat denna loose mineral foundation från Inika på skönhetsdelen inne på Whole Foods. Inika är certifierat ekologiskt, veganskt och cruelty-free, så jag ville såklart prova det. 


I love wearing mineral foundation. It doesn't feel as heavy on the skin as normal foundation in my opinion. I especially like wearing it during the summer when it's hotter outside. There are eight shades of this one. I got the lightest one – Grace. The shade really blends into my skin and covers redness.

//  Jag älskar att ha på mig mineralfoundation. Det känns inte lika tungt och instängt för hyn som vanlig foundation kan göra enligt mig. Jag gillar speciellt att ha på det på sommaren när det är varmare ute. Det finns åtta nyanser av denna. Jag har den ljusaste – Grace. Nyansen funkar verkligen på mig och täcker röda partier. 




I also think it stays on through the whole day. Even when I'm runnning around at work where we don't have any aricon.

This is a winner for me! Five out of five vegan jumping bunnies.

//  Jag tycker också att den håller hela dagen. Till och med när jag springer runt på jobbet där vi inte har något ac. 

Detta är en vinnare för mig! Fem ut av fem veganska hoppande kaniner.


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne