Olivia's beauty review - #53

Wednesday, 5 July 2017

Remember I tried out this makeup sponge from Real Techniques a while back? That was the first sponge I tried out and I absolutely loved applying foundation and concealer with it. After that post I had a lot of friends telling me that I should try the one from Beauty Blender as well because they thought that one was even better.

//  Kommer ni ihåg att jag provade den här sminksvampen från Real Techniques för ett tag sedan? Det var den första svampen jag provade och jag älskade att applicera foundation och concealer med den. Efter det inlägget var det många kompisar som sa att jag borde prova den från Beauty Blender också för att de tyckte den var ännu bättre. 

The one from Beauty Blender is a bit more expensive (160 kr) compared to Real Technique's one (99 kr). It's a lot smaller as well, which I think is good because it's a little easier to use under your eyes and nose in my opinion. It's also easier to squeeze out water from this one when you've drenched it in water before using it.

//  Den från Beauty Blender är en aningen dyrare (160 kr) i jämförelse med den från Real Technique's (99 kr). Den är mycket mindre också, vilket jag tycker om då den är lättare att använda under ögonen och näsan. Den är även lättare att pressa ur allt vatten ur när man blöter den innan användning. 


In general though, I feel like they're both very good. Beauty Blender is slightly better, but I still like the one from Real Techniques too. Five out of five vegan jumping bunnies!

//  I det stora hela så tycker jag att båda är väldigt bra. Den från Beauty Blender är något bättre, men jag gillar den från Real Techniques också. Fem ut av fem hoppande veganska kaniner! 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne