From my Pinterest lately

Thursday, 27 July 2017

I love Pinterest! Do you? I can scroll through picture to picture for hours. It's a great place to find inspiration for literally anything. And for me, who are a freak when it comes to lists, maps and things like that, Pinterest is just perfect.

Let's have a look of some of the things I've pinned lately!

//  Jag älsar Pinterest! Gör ni? Jag kan skrolla igenom bild efter bild i timmar. Det är ett toppenställe att hitta inspiration för precis allt. Och för mig, som är lite av ett freak när det kommer till listor, mappar och liknande, så är Pinterest perfekt. 

Nu tar vi och tittar på saker jag pinnat sen senaste tiden!


I think this blouse is so adorable. Feels like something you could find in a vintage shop.

//  Jag tycker den är blusen är så söt. Känns som något man kan hitta i en vintagebutik. 


This girl and look reminds me of the series "Girlboss" (which I want a season 2 off!).

//  Den här tjejen och looken påminner mig och serien "Girlboss" (som jag vill ha en säsong 2 av!). 


I'm OBSESSED with highlighters at the moment! Love this look with the shimmer just over the upper lip and in the corner of the eyes.

//  Jag är BESATT av highlighters för tillfället! Älskar denna look med skimmret precis ovan överläppen och vid ögonen. 


Get your sparkle on!

//  Get your sparkle on! (för hur tusan ska jag översätta det)


Really want a vegan version of these sandals.

//  Vill verkligen ha en vegansk version av dessa sandaler. 


I long for the day when I've got my own apartment. Here's some kitchen inspiration.

//  Jag längtar efter den dag då jag har en helt egen lägenhet. Här är lite köksinspiration. 


Of course I've pinned some delicious food inspo. A miso-tahini avocado toast and a lunch bowl that's a typical bowl I would make at home.

Go follow me on Pinterest here!  

//  Självklart har jag pinnat mumsig matinspo. En miso-tahini avokado toast och en lunchskål som är en typisk "bowl" jag skulle göra hemma. 

Följ mig på Pinterest här! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne