Back in my hometown

Thursday, 20 July 2017

This post is not sponsored by Ikea, even though you could believe so looking at the picture above. I just took this before I jumped on the train to Örebro. And now I'm here actually! I'm gonna stay here for a couple of days and spend time with friends and family. It's going to be so nice! Haven't been here since May.

//  Det här inlägget är inte sponsrat av Ikea, även om man kan tro det när man tittar på bilden ovanför. Jag tog den precis innan jag hoppade på tåget mot Örebro. Och nu är jag faktiskt redan här! Jag kommer vara här i några dagar och spendera tid med vänner och familj. Det ska bli så mysigt! Har inte varit här sedan i maj.


I went to the train station directly after work, so I bought an iced mocha latte and a wrap with hummus, beans and veggies from Espresso House to have on the train.

Hope you guys had a lovely day!

//  Jag gick till t-centralen direkt efter jobbet, så jag köpte med mig en islatte mocka och en wrap med hummus, bönor och grönsaker från Espresso House att ha på tåget. 

Hoppas ni hade en fin dag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne