A list about things I drink

Sunday, 23 July 2017

Found this list about "Things I drink" at Sandra Bejier's blog. Thought I'd fill in my answers and share it with you guys.

Coffee
I've recently started to drink more regular filter coffee with oats milk. Otherwise I'm a "sweet coffee"-drinker", which means I order mocha or vanilla lattes.

Tea
Tea is life!

Wine
I love red, but like white and rosé now during the summer.

Beer
No thanks.

Water
Drink loads of it everyday and as you might know I always start my days with some lemon water.

Juice
Wouldn't say no to a freshly made orange juice.

//  Hittade den här listan om "Vad jag dricker" på Sandra Beijers blogg. Tänkte att jag kunde fylla i mina svar och dela med er. 

Kaffe
Jag har nyligen börjat dricka mer bryggkaffe med havremjölk. Annars är jag en "sötkaffe"-person, vilket innebär att jag beställer typ en mocka- eller vaniljlatte. 

Te
Te är livet!

Vin
Jag älskar rött, men dricker gärna vitt och rosé nu på sommaren. 

Öl
Nej tack. 

Vatten
Dricker massvis med vatten varje dag och som ni kanske vet så börjar jag alltid dagen med citronvatten. 

Juice
Skulle inte tacka nej till en färskpressad apelsinjuice.


Milk
Any plant based milk works for me! My favourites are oats and coconut milk though.

Cider
I drink it sometimes when I'm out.

Drink
Mojito!

Soft drink
Never drink soft drinks anymore, but I used to be addicted to cola.

Alcohol free when out
A virgin mojito.

Favourite thing to drink
Two kinds of water. Lemon water and tea.

//  Mjölk
Bara det är en plantbaserad mjölk så funkar det för mig! Mina favoriter är havre- och kokosmjölk. 

Cider
Jag dricker det ibland när jag är ute. 

Drink
Mojito!

Läsk
Dricker aldrig läsk längre, men jag var beroende av cola förut. 

Alkoholfritt ute
En virgin mojito

Favoritdryck
Två typer av vatten. Citronvatten och te. 

2 comments

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne