Sunny weekend vibes

Saturday, 17 June 2017

Yesterday I a great friday evening with these girls! We started up at Ina's place and then we ended up going out dancing for hours. Had such a fun night! I still feel so incredibly lucky for all my friends here in Stockholm. They always make everything better!

//  Igår hade jag en toppenbra fredagskväll med dessa tjejer! Vi började hemma hos Ina och kvällen slutade med att vi gick ut och dansade i flera timmar. Hade verkligen en så himla rolig kväll! Jag tänker fortfarande på vilken tur jag haft som fått dessa vänner i Stockholm. De gör allting  bättre!

Today I've been getting some vitamin D while lying in a park nearby and then I took a long stroll around Södermalm. Also went into a vintage shop and found such a cute skirt! Will show it to you guys some day soon.

Hope you're having a lovely weekend!

//  Idag har jag fått lite vitamin D medan jag låg i en park i närheten och sen tog jag en långpromenad runt Södermalm. Hittade också en supersöt kjol i en vintagebutik! Visar den här på bloggen någon dag snart. 

Hoppas ni har en jättefin helg!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne