Playful everyday look

Saturday, 10 June 2017

How amazing isn't Rakele (a photographer I started to work with a bit)? I've been happy with all photos she has taken so far, and plus she's super sweet girl!

This is a shoot we did from last week. You've seen me wearing spaghetti strapped tops over t-shirts before. I just love the playfulness it gives the look.

//  Hur fantastiskt är inte Rakele (fotografen jag börjat jobba lite med)?. Jag har varit så nöjd med alla foton hon tagit hittills, och hon är dessutom en supergullig tjej!

Det här är från en fotografering vi gjorde förra veckan. Ni har sett mig bära linnen över t-shirts förut. Jag bara älskar det lekfulla det ger en look. 



There's nothing wrong with wearing patterns underneath in my opinion. Though this striped tee is a  very simple and clean pattern.

//  Det här inget fel med att ha mönster under enligt mig. Dock är denna randiga t-shirt väldigt enkel och "clean" i mönstret. 


The jeans and tee is from &otherstories, black top from Monki, shoes was found on H&M, found the sunglasses on a market in London last year and I bought the backpack in Tokyo a couple of years ago.

//  Jeansen och t-shirten är från &otherstories, det svarta linnet från Monki, skorna kommer från H&M, hittade solglasögonen på en marknad i London förra året och ryggsäcken köpte jag i Tokyo för några år sedan. 


All photos: Rakele Bertini

//  Alla foton: Rakele Bertini 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne