How to easily shop vegan beauty products

Sunday, 2 July 2017




Ni vet ju att jag tycker att det klurigaste med att vara vegan är när man ska köpa skönhetsprodukter. Det är därför så roligt att se när företag är i framkant och markerar ut vad som är veganskt. Det här inlägget är ett samarbete med Cocopanda. Visste ni att de har en kategori med enbart veganska produkter? Jag älskar det! Det gör det så enkelt att shoppa! Det är som när man kommer in på en restaurang med vegansk meny – det är bara att välja, man behöver inte tänka.

//  You know I've said before that buying beauty products is what I find is the trickiest part when you're vegan. I love seeing companies making it easier through marking out what's vegan and not. This post is a collaboration with Cocopanda. Did you know they've got a category with vegan products only? I love it! It makes it so simple to shop! It's like when you come to a restaurant where they've got a vegan menu – you can choose whatever you want without thinking. 



Härom dagen klickade jag in på deras hemsida och valde ut lite nya produkter. Det finns massvis av veganskt och det är så himla skönt att slippa kolla ingredienslistorna! En del har jag använt förut, som lösögonfransarna från Ardell. Men många av produkterna har jag dock aldrig provat, bland annat läppglanset från Wet´n´Wild och primern från Beauty UK.

//  The other day I picked out some products from their website. They've got loads of vegan things and the fact that I don't have to check any ingredient lists is so nice! I've used some of them before, like the fake eyelashes from Ardell. But a lot of the products are completely new to me though – the lipgloss from Wet´n´Wild and the primer from Beauty UK


Jag är supertaggad på att prova de här två hårprodukterna från ByNoor! Det är ett svenskt märke som är 100% veganskt. Jag börjar med att testa hårsprejen och en "sea salt spray".

//  I'm super excited to try out these two hair products from ByNoor! It's a Swedish brand that are 100% vegan. I'm starting with trying out the hairspray and a sea salt spray. 




Jag har hört mycket både om den här ögonskuggepaletten från Viva La Diva och denna highlighter från The Balm. Båda är bra basprodukter att ha och dessutom är jag ju lite besatt av highlighters för tillfället.

Blir så otroligt glad att veganism sprider sig mer och mer. Se till att klicka in på Cocopandas veganska kategori!

//  I've heard a lot both about this eyeshadow palette from Viva La Diva and this highlighter from The Balm. Both are great base products to have and I'm also a bit obsessed with highlighters at the moment. 

It makes me so happy to see that veganism is spreading even more. Make sure to check out Cocopanda and their vegan section

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne