Friday at the balcony

Saturday, 3 June 2017

Yesterday was such a summery day. Started out with some work in the morning and then we had a little birthday brunch for my friend Elisa (which you might have seen on my instagram story, but I'll share more photos from it here next week). After a couple of hours in the sun; Elisa, Ina and I went to Ina's place.

//  Igår var verkligen en sommrig dag. Jag började med några timmars jobb på morgonen och sen hade vi en liten födelsedagsbrunch för Elisa (som ni kanske såg på min instagram story, men jag kommer dela fler bilder här från den nästa vecka). Efter några timmar i solen gick jag, Elisa och Ina till Inas lägenhet. 



"What if life could always be like this" is what I said when we sat at her balcony. Would one always be happy and cheerful if living in a country where it's always warm and summery? You'd probably get used to it, so no. The weather really affects my mood and energy though.

We bought some food and wine with us. Glass noodle salad for Elisa, tortellini for Ina and sushi for me. After a while we went to meet some people from our class to celebrate that our first semester is done.

Hope you had a great Friday!

//  "Tänk om livet alltid kunde vara så här" sa jag när vi satt på hennes balkong. Undrar om man alltid skulle vara glad om man bodde i ett land där det alltid är varmt och somrigt? Förmodligen inte, man skulle väl blir van. Vädret påverkar mig dock så mycket och jag får mer energi när det är ljust och varmt ute. 

Vi köpte med oss lite mat och vin. Glasnudelsallad till Elisa, tortellini till Ina och sushi till mig. Efter ett tag träffade vi lite folk från klassen för att fira att vi klarat av första terminen. 

Hoppas ni hade en bra fredag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne