Casual flower patterned outfit

Sunday, 4 June 2017



Woke up heart broken this morning. First thing I saw was the news about what happened in London last night. I've spoken to most of my friends and they're all okay. I just feel hopeless in a way. When is this going to stop?

It's important to remind ourselves that the good will win over the evil in the end. We have each other. We're in this together.

//  Vaknade upp hjärtekrossad imorse. Det första jag läste var nyheterna om attetantet som skedde i London igår kväll. Jag har pratat med de flesta av mina vänner och de är alla okej. Det känns bara hopplöst på något sätt just nu. När ska det här sluta? 

Det är så otroligt viktigt att vi påminner oss själva om att det goda kommer vinna över det onda i slutet. Vi har varandra. Vi gör det här tillsammans. 






It feels a bit weird posting an outfit when I know that so many people are going through a tough time right now. Hopefully this can cheer someone up a bit and get you on other thoughts.

Since I bought these trousers from Monki I've been wearing them non stop. I just love the pattern! Comfy trousers might be my new thing.

//  Det känns konstigt att blogga om en outfit nu när jag vet att så många mår så dåligt just nu. Förhoppningsvis kanske det här kan göra någon lite gladare och få en på andra tankar. 

Sen jag köpte de här byxorna från Monki har jag haft på mig de hela tiden. Jag älskar verkligen mönstret! Bekväma byxor kanske är min nya grej. 





All photos taken by Rakele Bertini


For a super comfy and casual look I've been wearing them with a white tee and sneakers. The thin black coat is from Weekday, I found the sun glasses on a market in London and the bag is my mom's old one. 

//  Alla foton är tagna av Rakele Betini

För en superbekväm och vardaglig stil har jag matchat den med en vit t-shirt och sneakers. Min tunna svarta kappa är från Weekday, solglasögonen hittade jag på en marknad i London och väskan är min mammas gamla. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne