At the airport

Wednesday, 7 June 2017

Sitting at the airport at the moment. In just a couple of hours I'll be in my home away from home. London! Gosh, I've missed that city and especially all my friends.

I've prepared some regular posts for you guys to enjoy while i'm gone, but i'm gonna try to blog a little while there as well. We'll see what happens. Make sure to follow me on Instagram (@oliviakahlin) for loads of photos and insta stories!

//  Sitter just nu på flygplatsen. Om bara några timmar kommer jag vara i min andra hemstad. London! Åhh vad jag har saknat den staden och speciellt alla mina vänner. 

Jag har förberett några vanliga inlägg som ni kan underhålla er med medan jag är borta, men jag ska försöka att blogga lite när jag är där också. Vi får se vad som händer. Glöm inte att följa mig på Instagram (@oliviakahlin) för massa av foton och insta stories!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne