Acai bowls and second hand shopping

Sunday, 18 June 2017

Today I met up with Cornelia for brunch at Mahalo. I had an acai bowl and Cornelia took a pitaya bowl. Perfect food in this heat if you ask me!

//  Idag mötte jag upp Cornelia för brunch på Mahalo. Jag tog en acai bowl och Cornelia en pitaya bowl. Perfekt mat i den här värmen om ni frågar mig!



How adorable aren't their outdoor seating?! The atmosphere is so cosy!

//  Hur söt är inte deras terass?! Jag tycker atmosfären är så mysig!


Afterwards we went into some second hand and vintage shops. Cornelia found this lovely coffee table for only 250 kr! I love it when you make bargains second hand.

// Efteråt gick vi runt i lite second hand- och vintagebutiker. Cornelia hittade det här fina soffbordet för bara 250 kr! Jag älskar när man fyndar second hand. 


After leaving the table at my place (she will come and pick it up later this week), we went to Nytorget and sat in the park. Need to soak in that vitamin D while the sun's still shining in Stockholm, right?

//  Efter att vi lämnat bordet hemma hos mig (hon ska komma och hämta det senare i veckan) gick vi till Nytorget och satt i parken. Måste ju suga åt mig så mycket vitamin D som möjligt nu när solen skiner i Stockholm, eller hur?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne