A recap of the week

Friday, 30 June 2017

This week I had my mom visiting me here in Stockholm for a couple of days. It was so nice seeing her! We didn't have much planned, but I had some spots I wanted to take her.

//  Den här veckan har jag haft min mamma på besök i några dagar. Det var så kul att se henne! Vi hade nästan ingen planerat, men jag hade några ställen jag ville ta med henne till. 



Like Pom & Flora. You probably know by now that this is one of my favourites places for brunch. For ones I didn't take the acai bowl. Instead I tried the Vegan Protein Bowl and some watermelon with mint. Mom had the porridge bowl and let me just say wow – It was delish!

//  Som Pom & Flora. Ni vet säkert vid det här laget att detta är ett av mina favoritställen för brunch. För en gångs skull tog jag inte deras acai bowl. Istället testade jag deras Vegan Protein Bowl och vattenmelon med mynta. Mamma beställde deras skål med gröt och alltså wow – fantastiskt god!



We also went to Fotografiska. One of the best museums in Stockholm if you ask me. At the moment there's an exhibition with Irving Penn, which I've been wanting to go and see.

//  Vi gick också till Fotografiska. Ett av de bästa museumen i Stockholm om ni frågar mig. För tillfället har de en utställning med Irving Penn som jag velat gå och se. 


There was also an exhibition with photographer Michelangelo Di Battista and artist Tina Berning. I loved this collaboration!

//  De hade också en utställning med fotografen Michelangelo Di Battista och konstnären Tina Berning. Jag älskade det här samarbetet! 


One evening we met up with my brother who was working in Stockholm this week. We had dinner and then strolled around on Södermalm. I'm still amazed over how beautiful this city is.

It's simply been a lovely week. Hope you had a good one too!

//  En kväll träffade vi min bror som jobbade i Stockholm nu under veckan. Vi åt middag och sen gick vi omkring på Södermalm. Jag blir fortfarande tagen av över hur fin den här staden är. 

Det har helt enkelt var en mysig vecka. Hoppas eran också var bra!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne