A list to do while having breakfast

Thursday, 15 June 2017

What are you having for breakfast? 
Same as yesterday. Mango, banana, granola, chia seeds and Oatly "milk".

When did you go up this morning? 
At 5.30am... That's even early for me.

What's the first thing you do in the morning? 

I scroll through instagram while drinking some lemon water.

Outfit of the day?
Thin knitted black top with cut-out shoulders and gingham patterned culottes.

//  Vad äter du till frukost idag?
Samma som igår. Mango, banan, granola, chiafrön och "mjölk" från Oatly. 

När gick du upp imorse?
Kl 5.30... Det är till och med tidigt för mig. 

Vad är det första du gör på morgonen?
Jag skrollar igenom instagram medan jag dricker ett glas citronvatten. 

Dagens outfit?
En tunn svart stickad topp med cut-outs i axlarna och ginghammönstrade (smårutigt) culottes. 

How long time do you spending in front of the mirror every morning?
Used to be a lot longer when I was younger. These days it might take me around 20-25 minutes to get my makeup and hair done.

How long did it take you to get ready today? 
Can't even bother to fix my hair this early, so maybe around 10 minutes.

What are your plans for today? 
Going to work for a couple of hours when I'm done with my breakfast bowl and this list. Meeting a friend tonight for some dinner. Craving either a salad with oumph at Reload or a thin fancy italian pizza.

//  Hur lång tid spenderar du framför spegeln varje morgon?
Brukar ta mycket längre tid när jag var yngre. Nu kanske det tar runt 20-25 minuter att fixa sminket och håret. 

Hur lång tid tog det att fixa i ordning dig idag? 
Orkar inte ens röra håret så här tidigt, så kanske runt 10 minuter. 

Vad är dina planer för dagen? 
Ska till jobbet i några timmar när jag är klar med min frukostskål och denna lista. Ska träffa en kompis ikväll också för middag. Tror jag vill ha antingen sallad med oumph på Reload eller en tunn fin italiensk pizza. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne