Yesterday's dinner date

Thursday, 11 May 2017

Yesterday I met up with my best friend Johanna for some dinner. We had some salad at Java and just had a nice little evening. I really wish we lived in the same city, but luckily it isn't that far between Stockholm and Örebro.

//  Igår träffade jag min bästa vän Johanna för middag. Vi åt sallad på Java och hade en mysig liten kväll. Jag önskar verkligen att vi bodde i samma stad, men som tur är så är det inte jättelångt mellan Stockholm och Örebro.

I've only got today and tomorrow left of the internship at the local newspaper now. I've had a couple of articles published in the newspaper and online, and there's more coming so I'm really happy about that!

Btw, sorry there hasn't been any recipe's going up here this week. Going back to Stockholm on Saturday, and then I will have time to make some new ones for you guys.

//  Nu har jag bara idag och i morgon kvar av praktiken på Nerikes Allehanda. Jag har fått några artiklar publicerade i tidningen och online, och det kommer några till så det är jag väldigt glad över!

Btw, ledsen att jag inte lagt upp några recept den här veckan. Åker tillbaka till Stockholm på lördag och då har jag tid att fixa några nya recept till er. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne