Why I love Sunday's

Sunday, 7 May 2017

I've always loved Sundays. There's something so calming about them. It's the perfect day for loads of cups of tea in front of the computer while working on the blog. Lots of YouTubers upload new videos and there's always a movie rerunning on TV. While writing this I'm sipping on my third (or maybe fourth?) cup of the day and are preparing some posts for the week.

//  Jag har alltid älskar söndagar. Det är något lugnande med dem. Det är den perfekta dagen att dricka massa koppar te framför datorn medan man jobbar på bloggen. En massa YouTubers släpper nya videos och det finns alltid någon film som går på repris på teven. När jag skriver det här dricker jag min tredje (eller är det fjärde?) kopp för dagen och förbereder lite inlägg för veckan. 

If you're curious about my outfit – the striped tee is from &otherstories. The skirt and sneakers are from Monki. Found the sunnies on a market in London and the bag is my mom's old one that she bought in Greece when she in her 20's.

Have a lovely Sunday and take care of each other!


//  Om ni är nyfikna på min outfit – den randiga t-shirten är från &otherstories. Kjolen och skorna kommer från Monki. Hittade solglasögonen på en marknad i London och väskan köpte min mamma i Grekland när hon var i 20-årsåldern. 

Ha en fin söndag och ta hand om varandra! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne