Vitabergsparken

Thursday, 25 May 2017

Here are some bad pictures from my phone I took last night. The weather was amazing and I enjoyed it with some friends and rosé in Vitabergsparken. We were not alone as you can see. It was such a lovely evening, and I managed not to burn my shoulders even though I wore a spaghetti strapped top!

//  Här är några dåliga bilder från min mobil som jag tog igår kväll. Vädret var fantastiskt så jag spenderade kvällen med vänner och rosé i Vitabergsparken. Vi var inte ensamma som ni kan se. Det var en supermysig kväll, och jag lyckades att inte bränna axlarna trots att jag hade på mig ett linne!


At the moment I'm at the airport sipping on a over prized juice from Joe & the juice. I'm flying up to my grandma in the north of Sweden and then I'm going to Finland tomorrow. I'll only be away until Saturday, so it's a quick trip this time.

Hope you're having a good day so far!

//  Just nu sitter jag på flygplatsen och dricker en svindyr juice från Joe & the juice. Jag ska flyga upp till min mormor långt upp i norra Sverige och sen ska jag till Finland imorgon. Jag är bara borta till lördag, så det blir en snabb resa denna gång.

Hoppas du har en fin dag hittills! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne