Two new pair of trousers

Tuesday, 23 May 2017

I think the majority of my closet is from Monki. Not that weird though since I work there a couple of hours a week. Recently I got myself two pairs of trousers. Both have that pajamas-vibe, and I mean who doesn't want to walk around in PJs all day long?!

The first pairs are these ones in the pictures above. Navy coloured with a flower pattern and red stripe on the sides.

//  Jag tror att majoriteten av min garderob kommer från Monki. Inte så konstigt dock då jag jobbar där några timmar i veckan. Här är två par byxor jag köpt till mig själv nyligen. Båda har den där pyjamaskänslan, och jag menar vem vill inte gå runt i pyjamas hela dagarna?!

Det första paret är dessa i bilderna ovanför. Navyblå med ett blommönster och en röd rand på sidorna. 


The second pair are these ones. These looks even more like pajamas in my opinion. Mint green and wider and longer than the other ones.

What I love with both of these trousers are that you can both dress them up and down. Casual with a tee and sneakers, or party-ready with heels and a top with spaghetti straps.

What do you think about the PJ-trend?

//  Det andra paret är de här. Dessa ser ännu mer ut som pyjamasbyxor tycker jag. Mintgröna ocg vidare och längre jämfört med det andra paret. 

Vad jag älskar med båda byxorna är att man både kan klä upp och klä ner dem. Vardagligt med en t-shirt och sneakers, eller party-redo med klackar och ett linne med tunnare band. 

Vad tycker ni om pyjamastrenden?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne