The lately-list

Saturday, 6 May 2017

What have you been up to lately? 
I went back to Örebro last week since I have an internship here on a local news magazine for two weeks. I've been spending a lot of time with friends and family in the evenings, hence why I haven't blogged as much.

What have you been listening to lately? 
The seven-episode podcast S-Town.

What have you been reading lately? 
"Stanna" (translated "Stay"), by Flora Wiström.

What have you been watching lately?
Girlboss – a netflix series inspired by Sophia Amoruso's book about how she created Nasty Gal.

What have you been obsessed with lately? 
Peanut butter and banana. Either just as it is, on toast (which I'm having atm as you can see on the picture above) or on my chocolate porridge.

What have you been wearing lately? 
As soon as the sun has been out I've been wearing my blue midi length skirt from Monki.

What have you been wishing for lately?
More sun!


//  Vad har du haft för dig den senaste tiden? 
Jag åkte tillbaka till Örebro förra veckan få jag har praktik på en lokaltidning här i två veckor. Jag har spenderat mycket tid med vänner och familj på kvällarna, där är också anledningen till varför jag inte bloggat så mycket. 

Vad har du lyssnat på den senaste tiden? 
Podcasten S-Town som är på sju avsnitt. 

Vad har du läst den senaste tiden? 
"Stanna" av Flora Wiström. 

Vad har du tittat på den senaste tiden?
Girlboss – en netflixserie inspirerad av Sophia Amorusos bok om hur hon skapade Nasty Gal

Vad har du varit besatt av den senaste tiden? 
Jordnötssmör och banan. Antingen bara som det är, på bröd (som jag äter just nu som ni ser på bilden längst upp) eller på min chokladgröt. 

Vad har du haft på dig den senaste tiden?
Så fort solen varit ute har jag haft på mig min blåa midilånga kjol från Monki. 

Vad har du önskat den senaste tiden?
Mer sol!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne