Olivia's beauty review - #48

Wednesday, 10 May 2017

You know I've been struggling finding a good vegan deodorant. They've always smelled a bit weird and I had to use them at least twice a day. You should only have to use a deodorant once a day, in my opinion.

I've finally found one I like now!

//  Ni vet kanske att jag har haft problem att hitta en vegansk deodorant. De har alltid luktat lite konstigt och jag har varit tvungen att använda de minst två gånger per day. Jag tycker bara man ska behöva använda deodoranter en gång om dagen. 

Nu har jag äntligen hittat en jag gillar!


It's this one from ACO. I bought it on a drugstore for £4,80. There are several ones to choose from. Without perfume, quick dry, original... I picked the one that suppose to not give any white marks. I found that to be a problem sometimes when wearing grey or black. I'm happy to say that this doesn't give any white marks, so it works.

It smells really fresh and most importantly – I don't have to use it several times in a day. Just a bit in the morning and I don't have to think about it.

//  Det är den här från ACO. Jag köpte den på Apoteket för 55 kr. De har flera att välja mellan. Parfymfri, quick dry, originalet... Jag valde den som ska hindra vita fläckar. Jag tycker det kan vara ett problem när man har på sig grått eller svart. Jag kan glatt säga att den här inte ger vita fläckar, så den funkar. 

Den luktar fräscht och viktigaste av allt – Jag behöver inte använda den flera gånger om dagen. Tar på lite på morgonen och sen behöver jag inte tänka på det. 


I guess there's no surprise this is a five out of five vegan jumping bunnies for me!

//  Jag antar att det inte är någon överraskning att det blir fem av fem veganska hoppande kaniner för mig!



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne