Olivia's beauty review - #50

Wednesday, 24 May 2017

We're on my 50th review guys! This part of the blog has really helped me in the jungle of vegan beauty products and it has forced me to learn more about ingredients we put on out bodies. Hopefully, it has helped some of you guys as well.

This week I'm trying out this Body Lotion from Therese Lindgren for CCS. It costs £8.75 in the swedish drugstore Apoteket.

//  Vi är på min femtionde recension hörni! Den här delen av bloggen har verkligen hjälpt mig i jungeln av veganska skönhetsprodukter och det har tvingat mig att lära mig mer om ingredienserna vi sätter på våra kroppar. Förhoppningvis har det hjälpt en del av er också. 

Den här veckan provar jag denna Body Lotion från Therese Lindgren för CCS. Den kostar 99 krApoteket

The best thing about this body lotion is the smell. It smells like strawberries and vanilla. Really summery and sweet. It might smell a bit "childish" though, but I mean if it smells good, why not? The smell really sticks on your skin for hours after you've used it.

//  Det bästa med denna body lotion är doften. Den luktar jordgubbar och vanilj. Väldigt somrig och söt. Den kanske har en aning "barnslig" doft, men det spelar ju egentligen inte roll, bara den luktar gott. Doften sitter verkligen kvar på hyn i flera timmar efter att man använt den. 


I mostly use this on my legs after shaving them and I think this is a great body lotion to use in the summer. I also like the packaging! Four out of five vegan jumping bunnies.

//  Jag använder den mest på benen efter att jag rakat dem och jag tycker det är en perfekt body lotion till sommaren. Jag gillar också förpackingen! Fyra av fem veganska hoppande kaniner. 



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne