Olivia´s beauty review - #49

Wednesday, 17 May 2017

I never used to wear lipstick, but I've started to love it this year! I especially like liquid lipsticks. Therefore, I got myself this one from Too Faced the other day. This is the Melted Liquified Long Wear Lipstick in the shade Chihuahua.

//  Jag brukade aldrig ha läppstift, men under det här året har jag börjat älska det! Jag gillar speciellt flytande läppstift. Därför köpte jag den här från Too Faced härom dagen. Den här heter Melted Liquified Long Wear Lipstick i nyansen Chihuahua

Too Faced is usually a bit more expensive. It cost £18.53 on Sephora. I really like it though. The shade works perfectly on a casual day, but works on a night out as well. It does not get dry, so it will give a lipstick mark on the glass when drinking. I feel like it stays on when eating, but when I've been wearing it for a whole day I've been putting on some more at least once during the day.

//  Too Faced är oftast lite dyrare. Den här kostade 210 kr på Sephora. Jag gillar den väldigt mycket. Det är den perfekta nyansen att ha på vardagar, men funkar också en kväll ute. Den blir inte torr, så den kommer ge ett läppstiftsmärke på glasset när du dricker. Jag tycker att den sitter när man äter, men när jag haft på den under en hel dag har jag fyllt på minst en gång. 

I'll give this four out of five vegan jumping bunnies.

//  Jag ger den fyra av fem veganska hoppande kaniner. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne