Olivia's beauty review - #47

Wednesday, 3 May 2017

Last week I bought this mascara from Puro Bio Cosmetics. It's an italian brand that desires to create natural and organic makeup. This Lam Lash mascara was on special offer in the store when I bought it, so I got it for £4,30 only! Super cheap!

//  Förra veckan köpte jag den här mascaran från Puro Bio Cosmetics. Det är ett italienskt märke som strävar efter att göra naturligt och ekologiskt smink. Denna Lam Lash mascaran var på specialpris i affären när jag köpte den, så jag fick den för bara 49 kr! Superbilligt!

I like this type of brush. It's easy to apply and the size is perfect. The mascara sits almost all day but is very sensitive to water, so it's not the best option for summer time in my opinion. It's a good mascara, but nothing too special though.

//  Jag gillar borsten. Den är enkel att applicera med och perfekt storlek. Mascaran håller nästan hela dagen men är väldigt känslig mot vatten, så det kanske inte är det bästa alternativet till sommaren enligt mig. 

Considering the price it's a good mascara, but nothing too special though. Three out of five vegan jumping bunnies.

//  Med tanke på priset så är det en bra mascara, men inte speciellt dock. Tre av fem veganska hoppande kaniner. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne