I hate unpacking

Tuesday, 16 May 2017

This was the situation in my room this morning. I hate unpacking, hence why all of these things been lying on the floor since I got back to Stockholm this weekend. Finally cleaned though this morning so it looks a lot better now.

Other than that I've been to the gym, returned some books at the library and prepared for a radio assignment that I'm doing at uni. I can't believe there's only like three weeks left! This semester has flown by so quickly. Now I'm going down to the laundry. Fun adult things...

Hope you've been having a good day so far!

//  Det här var situationen i mitt rum denna morgon. Jag hatar att packa upp, där av har alla grejer legat på golvet sen jag kom hem till Stockholm i helgen. Städade äntligen imorse och nu ser det definitivt bättre ut. 

Annars har jag varit till gymmet, lämnat tillbaka några böcker på biblioteket och förberett inför ett radioinslag jag håller med på till en kurs på universitet. Jag kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar! Den här terminen har gått så otroligt fort. Nu ska jag ner till tvättstugan. Roliga vuxenuppgifter...

Hoppas ni haft en fin dag hittills!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne