Falafel in the park

Sunday, 21 May 2017

This weekend I've been spending most of my time inside working unfortunately. I had the day off today though, so I met up with my mom, her guy and their friends who's been here in Stockholm over the weekend.

We planned to go for lunch at Falafelbaren, who apparently are suppose to have amazing falafel. To our disappointment, it was closed. Therefore we bought falafel from a place at Mariatorget instead (which is more like a place you go to after a night out haha).

//  Den här helgen har jag mest spenderat min tid inomhus på jobbet tyvärr. Idag var jag dock ledig så jag träffade min mamma, hennes kille och deras vänner som varit här i Stockholm över helgen. 

Vi hade planerat att gå till Falafelbaren, som tydligen ska ha fantastisk falafel. Till vår besvikelse var det stängt. Därför köpte vi falafel från en liten kiosk vid Mariatorget istället (som mer är ett ställe för nattkäk haha). 

Well yeah, as you can see, nothing fancy here. It was okey though, and the fact that we could sit in the park and enjoy the sun made it a really nice lunch.

//  Som ni kan se, inget "fancy" här. Den var okej dock, och det faktum att vi kunde sitta i solen i parken gjorde lunchen väldigt trevlig. 

I'm gonna head down to the gym soon and then I've got some things to do for uni. Gonna try to prepare some posts for the blog as well. I know the content hasn't been great here lately, but there's just been a lot recently. Barely two weeks left of the semester, which means I'll have more time for the blog!

//  Ska strax ner till gymmet och sen har jag lite grejer att fixa till skolan. Ska försöka förbereda lite inlägg till bloggen också. Jag vet att materialet inte varit det bästa här den senaste tiden, men det har bara varit mycket. Knappt två veckor kvar av terminen, vilket innebär att jag kommer ha massa mer tid för bloggen!

2 comments

  1. Hi! That shirt is lovely. Where is it from?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Helen! I bought it in a vintage store a couple of years ago :)

      Delete

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne