Drottninggatan

Sunday, 14 May 2017

Today after work, I walked on Drottninggatan for the first time since the attack happened. It wasn't easy, but I did it anyway. It warmed my heart to see that people haven't forgot about it, because that's one of the things that's been hardest recently. The fact that everyone is moving on makes it all feel surreal. Like it didn't happen. I'm not saying people shouldn't move on, I have done that as well, but I will never forget about it. Never. And to see that other people still care... Love will always win.

//  Idag efter jobbet gick jag på Drottninggatan för första gången sedan attacken skedde. Det var inte lätt, men jag gjorde det ändå. Det värmde mitt hjärta att se att andra människor inte glömt det som hände. För det är något som jag tyckt varit lite jobbigt den senaste tiden, att alla går vidare. Det gör att det känns overkligt. Som om det aldrig hände. Jag säger inte att människor inte borde gå vidare, det har jag också gjort, men jag kommer aldrig glömma det. Aldrig. Och att se att andra fortfarande bryr sig... Kärlen kommer alltid att vinna. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne