Breakfast at Pom & Flora

Tuesday, 30 May 2017

This morning started out with me doing the laundry. Yep, laundry at 7am... But because I knew that I was going to meet Ina for breakfast later, I didn't mind.

//  Den här morgonen började med en tvättid. Japp, tvättstuga klockan 7 på morgonen... Men då jag visste att jag skulle möta upp Ina för frukost senare så gjorde det inte så mycket. 

We met up at Pom & Flora. I love that place! Try it out if you have the chance.

//  Vi träffades på Pom & Flora. Jag älskar det stället! Prova det om ni får chansen. 



I ordered one acai bowl, a avocado toast and some green tea.

//  Jag beställde en acai bowl, en avokado toast och grönt té.

Great start to my summer break! Yesterday I had my last seminar at uni for this semester. These months has really just flown by. I'm so grateful for all the friends I've got to know here and how much Stockholm feels like home now.

//  Härlig start på sommarlovet! Igår hade jag mitt sista seminarium på universitet för den här terminen. De här månaderna har verkligen flugit förbi. Jag är så tacksam för alla vänner jag fått här och hur mycket Stockholm känns som hemma nu.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne