An outfit from this week

Saturday, 27 May 2017

The other day I met up with Rakele who helped shoot this outfit. She's an amazing photographer and hopefully we'll work together more in the future. Check out her blog and instagram for lots of beautiful photos.

So this is an outfit I wore perviously this week. If you read this post you already know how much I love the trousers.

//  Härom dagen träffade jag Rakele som hjälpte mig fota denna outfit. Hon är en fantastiskt duktig fotograf och förhoppningsvis kommer vi jobba ihop mer i framtiden. Kolla in hennes blogg och instagram för massa fina foton.

Så det här är en outfit jag bar tidigare i veckan. Om ni läste detta inlägg vet ni redan hur mycket jag älskar byxorna. 





The trousers, top and sneakers are from Monki. Underneath the top I'm wearing a bra (which is so comfy!) from Gina Tricot. Coat comes from Weekday and I bought the sunglasses years ago when Whitney Port did a collection for BikBok.

//  Byxorna, linnet och skorna är från Monki. Under toppen har jag en bh (som är så otroligt bekväm!) från Gina Tricot. Kappan är från Weekday och solglasögonen köpte jag för flera år sedan när Whitney Port gjorde en kollektion för BikBok. 


I'm excited to share some more outfits with you guys. Fashion is one of my biggest interests as you know. Does it fit in in this blog then? Of course! Because all I'm sharing is vegan – you don't have to wear fur or leather from animals today, there's so many stylish options.

//  Jag är taggad på att dela lite mer outfit med er. Mode är ju ett av mina största intressen som ni vet. Passar det in på den här bloggen då? Självklart! Allt jag delar är ju veganskt – man behöver inte ha på sig päls en läder från djur idag, det finns så många snygga alternativ.

2 comments

  1. Gillar era bilder! Bra jobbat!
    http://www.stylequest.se/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Rakele är verkligen duktig!

      Delete

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne