YouTube | Lush haul (Easter special)

Tuesday, 11 April 2017

I've been taking a break from the blog because of what happened this Friday. It still feels a bit weird posting, because I'm not myself at the moment. I'm trying to do all the things I normally do though, and the blog and Instagram is what I always do. It's like my mom said "The blog is your baby", and you could say that because I love blogging.

I recorded this video early last week, so in this video I'm my normal self. I did a Lush haul since they've got some Ester specials at the moment. I got hold of some of them. All products are of course vegan and cruelty free. Hope you like the video!

//  Jag har tagit en paus från bloggen efter det som hände i fredags. Det känns fortfarande konstigt att ladda upp något här då jag inte är mig själv just nu. Jag försöker dock att göra allting som jag brukar göra vanligtvis, och bloggen och Instagram är vad jag alltid gör. Det är som min mamma sa "Bloggen är ju din bebis", och det kan man nästan säga för jag älskar ju att blogga. 

Jag spelade in den här videon tidigare förra veckan, så då var jag mitt normala jag. Jag gjorde en liten Lush haul eftersom att de har massa specialprodukter till påsken. Jag fick tag på några av dem. Alla produkter är självklart veganska och cruelty free. Hoppas ni gillar videon!

2 comments

  1. Hej!
    Vill verkligen inte missunna dig att bada med dessa fantastiska badbomber men bara en reminder: här i Örebro måste vi spara vatten för att klara oss, och därför ber kommunen allmänheten att inte bada badkar. Vill som sagt inte missunna dig ett bad men tänkte bara informera om du inte visste :)
    Du är en stor inspirationskälla för mig och keep up med allt du gör, det är så fint! :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej,
      Det visste jag men tänkte faktiskt inte alls på det. Tack för påminnelsen! Hade ändå funderat på att ge bort någon av dem och den andra kanske jag kan använda någon annanstans som inte är i Örebro.
      Tack så jättemycket!

      Delete

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne