What it really looks like + What do you want to see on the blog?

Sunday, 2 April 2017

Looked through some pictures and found these that Ina took of me a couple of weeks ago. I always got some pictures of me goofing around when I've been shooting an outfit or something. Can't be too serious haha!

Sorry I didn't post anything yesterday. I was just working all day and then I went out with some friends in the evening. Been having a lot in school lately as well so I haven't had that much time to prepare blog posts. Trying to do that today instead though.

Is there anything special you want to see on the blog or on YouTube? Let me know!

//  Kollade igenom lite bilder och hittade dessa som Ina tog på mig för några veckor sedan. Jag har alltid några bilder som de här när jag har fotat en outfit eller något. Man kan ju inte vara alltför seriös haha! 

Förlåt för att jag inte laddade upp något inlägg igår. Jag jobbade hela dagen och på kvällen gick jag ut med några vänner. Har haft mycket i skolan senaste tiden också så jag har inte haft så mycket tid att förbereda blogginlägg. Försöker göra det idag istället. 

Är det något speciellt ni vill se på bloggen eller på YouTube? Säg gärna till i så fall!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne