Starting to feel like myself again

Friday, 21 April 2017

As you've probably noticed, I haven't been blogging as much lately. Since the attack in Stockholm on the 7th of April, I've not been feeling that good. The trauma has been sticking around in my head and I've just been very down and sad. The last couple of days has been better though. It goes up and down, and the images will never leave my head, but I'm more myself now. I have energy to do things I normally do. I went back to work for the first time yesterday and I managed to work the whole shift. It was a bit tough in the beginning, but I did it!

I'm going to try to prepare some posts for the blog this weekend, because I feel like I have the energy to do it now. I love blogging, so I really want to get back into it!

//  Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat så mycket den senaste tiden. Sedan lastbilsattacken i Stockholm den 7 april har jag inte mått så bra. Traumat har fastnat i mitt huvud och jag har bara känt mig väldigt nere och ledsen. De senaste dagarna har varit bättre dock. Det går upp och ner och bilderna kommer nog aldrig lämna mitt huvud, men jag är mer mig själv nu. Jag har energi att göra saker jag vanligtvis gör. Jag var tillbaka och jobbade för första gången igår och jag jobbade hela passet. Det var lite jobbigt i början, men jag gjorde det! 

Jag ska försöka förbereda en del inlägg till bloggen den här veckan, för nu känns det som att jag har energi att göra det. Jag älskar ju att blogga, så jag vill verkligen komma in i det igen! 





To speak about something completely different. My monstera plant are unhappy! What am I doing wrong? I water it about every second week and I try to move it around in my room. Give me all your tips, please!

//  För att prata om något helt annat. Min monsteraplanta mår inte bra! Vad gör jag för fel? Jag vattnar den ungefär varannan vecka och flyttar runt den i mitt rum. Ge mig alla era tips snälla! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne