Smoothie bowls and gym sessions

Saturday, 22 April 2017

I. Can't. Get. Enough. Of. This. SMOOTHIE BOWL! I know you've seen it hundreds of times, but this chocolate banana smoothie bowl is what I have for breakfast almost everyday. This or porridge. You simply just mix one banana, two-three dates, some plant based milk, water, raw cacao powder, a little bit of cinnamon and then just top it with whatever you want.

//  Jag. Kan. Inte. Få. Nog. Av. Denna. SMOOTHIE BOWL! Jag vet att ni sett den hundratals gånger, men den här banan och choklad smoothieskålen är vad jag äter nästan varje morgon till frukost. Detta eller havregrynsgröt. Man mixar helt enkelt bara en banan, två-tre dadlar, lite plantbaserad mjölk, vatten, rå kakao, lite kanel och sen toppar man med vad man vill. 



So yeah, today I started the morning with this smoothie bowl before hitting the gym. Had a really good session today. Started on the bike for 30 minutes and then I focused on legs and butt with weights. Just got out of the shower and are now planning what to do for the rest of the day. I should be studying for a test we have next week. I also need to buy some soil for my monstera and I might meet up with some friends later. We'll see what happens.

Hope you're all having a good Saturday!

//  Så ja, ja började min morgon med denna smoothieskål innan jag gick till gymmet. Hade ett bra pass idag. Började med 30 minuter på cykeln och sen fokuserade jag på benen och rumpa med vikter. Har precis kommit ur duschen och planerar vad jag ska göra resten av dagen. Jag borde plugga inför ett litet test vi har nästa vecka. jag behöver också köpa ny jord till min monstera och lite senare ska jag kanske träffa några vänner. Vi får se vad som händer helt enkelt. 

Hoppas ni har en bra lördag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne