Olivia's beauty review - #46

Wednesday, 26 April 2017

I've been hearing a lot about makeup sponges. Everyone on YouTube seem to love them, so I thought I'd try one out. The ones I've heard most about is the one from Beautyblender and then one from Real Techniques. This time I'm trying out the one from Real Techniques called miracle complexion sponge.

//  Jag har hört mycket om makeup sponges. Alla på YouTube verkar älska dem, så jag blev nyfiken på att testa någon. De jag hört mest om är den från Beautyblender och den från Real Techniques. Den här gången kommer jag testa den från Real Techniques som heter miracle complexion sponge


One sponge cost £8,75, but I had 20% off so I got it a bit cheaper. I definitely think it's worth buying one of these! It really makes foundation and concealer blend in really well and quick and gives it a great finish.

You can use it both dry and wet. I prefer it wet and think it gives a better result that way. I also like the different angeles of the sponge. It's got a pointy end and a round and flat angle as well.

//  En svamp kostar 99kr på Åhléns, men jag hade 20% så jag fick den lite billigare. Jag tycker definitivt att det är värt att köpa en sådan här! Både foundation och concealer smälter in väldigt bra och snabbt och ger ett jättebra slutresultat.

Man kan använda den både torr och fuktig. Jag föredrar den fuktig och tycker det ger ett bättre resultat. Jag gillar också att den har olika former. Den har en spetsig topp men även en rund och platt form.


This miracle complexion sponge is worth five out of five vegan jumping bunnies in my opinion!

//  Denna miracle complexion sponge är enligt värd fem av fem veganska hoppande kaniner!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne