Olivia's beauty review - #45

Wednesday, 19 April 2017

If you've seen my Lush Haul I posted on YouTube (watch it here), you know I was a bit sceptical to this shower gel. It's called "Wash behind your ears" and is one of their Easter specials. It says it smells like jasmine and rose, but I imagined it smelled like carrots (probably just because it's orange).

//  Om ni har sett min Lush Haul på YouTube (kolla in den här), så vet ni att jag var lite skeptisk till denna duschgel. Den heter "Wash behind your ears" och är en av deras speciella påskprodukter. Det står att den ska lukta jasmin och ros, men jag inbillade mig att den luktade morötter (förmodligen på grund av den orangea färgen). 



To my surprise I really liked it! It doesn't smell like carrots at all. It's very fresh and it literally makes you want to was behind your ears as well. I don't know if they've got any of this one left in stores, but hurry there or online to see if you can get one yourself. I bought a small one for £7,50.

//  Till min överraskning gillade jag verkligen den här! Man känner inte doft av morötter. Den är väldigt fräsch och gör att man bokstavligt vill tvätta sig bakom öronen också. Jag vet inte om den finns kvar i butikerna, men skynda dit eller online så kanske du kan lyckas få en. Jag köpte en liten för 85 kr. 

It's not my absolute favourite from Lush, but I still really like it. That's why I'm giving it four out of five vegan jumping bunnies.

//  Det är inte min favorit från Lush, men jag gillar den väldigt mycket. Därför får den fyra av fem veganska hoppande kaniner. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne