Olivia's beauty review - #44

Wednesday, 12 April 2017

I while back I bought this dry shampoo from Lernberger Stafsing. It's the Dryclean Volumizing & Refreshing dry shampoo. I think the brand feels luxurious in a way. I'm not sure why. Maybe it's the packaging? It wasn't too expensive though. I bought it for £17.64.

//  För ett tag sedan köpte jag detta torrshampo från Lernberger Stafsing. Det är deras Dryclean Volumizing & Refreshing torrshampo. Jag tycker märket känns lyxigt på något vis. Jag vet inte riktigt varför. Kanske är det förpackningen? Den var inte så dyr dock. Köpte den för 199 kr. 


I like this dry shampoo! If you just want to make the hair look fresh you don't have to use a lot. For those days when you want to create a bit more texture in your hair, just use a bit more. A huge plus is that it doesn't get white in the hair and it also smells really good!

I haven't heard about the brand before, but they make loads of hair care products. The products are eco-smart, free from parabens and sulfates and it's made in Sweden. I'm curious to try out more products (just have to check what's vegan and not).

//  Jag gillar det här torrshampot! Om man bara vill fräscha till håret behöver man inte använda mycket. De dagar man vill skapa lite mer textur i håret funkar det bara att använda lite mer. Ett stort plus är att det inte blir vitt i håret av den och så luktar den otroligt gott!

Jag har inte hört om märket förut, men de har massa hårprodukter. Produkterna är klimatsmarta, fria från parabener och sulfater och det görs i Sverige. Jag är nyfiken på att prova fler produkter (måste bara kolla vad som är veganskt och inte). 


I can definitely recommend this one! I'm giving it four out of five vegan jumping bunnies.

//  Jag kan definitivt rekommendera den här! Jag ger den fyra av fem hoppande veganska kaniner.  



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne