Lunch at Mahalo

Saturday, 29 April 2017

Today I met up with gorgeous Sara who writes the vegan blog saretta.se and is also a part of Vilda Magazine. We had lunch at Mahalo; earlier called Hälsocafét, but it changed name just a couple of weeks ago.

//  Idag träffade jag fina Sara som driver veganbloggen saretta.se och som även skriver för Vilda Magazine. Vi åt lunch på Mahalo; tidigare kallar Hälsocafét, men bytte namn för några veckor sedan. 





This is absolutely one of my favourite places in Stockholm. 100& vegan, super delicious food and pretty raw cakes.

//  Det är absolut ett av mina favoritställen i Stockholm. 100% veganskt, supergod mat och fint raw-fika.

I ordered the Buddha bowl this time. Chili marinated tofu, glas noodles, red cabbage, carrots, cucumber, edamame beans, avocado, lettuce, coriander and a wasabi dressing. YUM!

//  Jag beställde en Buddha bowl den här gången. Chilimarinerad tofu, glasnudlar, rödkål, morötter, gurka, edamame bönor, avokado, sallad, koriander och en wasabidressing. GOTT!

We also had to have some tea and cake afterward of course. I had some green tea with a snickers ball.

//  Vi var ju självklart tvungna att ha fika efteråt. Jag tog grönt te och en snickersboll. 

This is what I looked like today. It was super windy today! Can't summer just pop in now?

//  Så här såg jag ut idag. Det var så vindigt idag! Kan inte sommaren bara komma nu?

And last but not least a little selfie before we said bye for this time. I had a lovely time with Sara just talking about lots of thing. Time just ran away!

Hope you guys been having a good Saturday as well!

//  Och så en liten selfie innan vi sa hejdå för den här gången. Jag hade så trevligt med Sara. Vi pratade om så mycket att tiden bara sprang iväg!

Hoppas ni haft en bra lördag ni med!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne